Zum Hauptinhalt

Laatste kans voor de Kinderbiënnale

Mittwoch 23 Oktober 2024
Kinderbiennale Opening Niels Knelis 0182 DSC 8093

Bezoek de tentoonstelling zolang het nog kan!

Deze herfstvakantie is je laatste kans om de interactieve Kinderbiënnale in het Groninger Museum te bezoeken. De tentoonstelling, met het thema A Better Place, is nog te zien tot en met zondag 3 november. Naast de Kinderbiënnale zijn er ook andere interessante tentoonstellingen en activiteiten, waaronder een creatieve workshop van NAIS.

Met meer dan 90.000 bezoekers is de Kinderbiënnale een groot succes. Deze interactieve tentoonstelling bestaat uit 10 zalen vol kunstwerken die uitnodigen om te spelen en ontdekken, zoals de grote Wurm van Florentijn Hofman en de installatie Head/Home van Isabel en Alfredo Aquilizan.

In het museum zijn ook de tentoonstellingen Behind the Scenes en Draken & Demonen te zien, evenals nieuwe aanwinsten en werken van Erwin Olaf en Milan Kunc.

Tijdens het laatste weekend van de herfstvakantie, op 28 en 29 oktober, organiseert NAIS een speciale Pick & Mix workshop. Bezoekers kunnen unieke etuis laten maken van tweedehands stoffen, perfect aansluitend bij het thema van de Kinderbiënnale.

Het museum biedt ook een speurtocht voor kinderen, een Kinderbiënnale doe-boek, een gratis audiotour en creatieve activiteiten in het atelier. Mis deze avontuurlijke en inspirerende herfstvakantie niet!